החברה נוסדה בשנת 2007 על ידי ישראל אביאב ושמואל אייזנטל.
בשנת 2018, 50% מ-Winpac נרכשו על ידי Sano-Bruno Enterprises ופרופ' יצחק סווארי (יו"ר הדירקטוריון של Allied Group), במטרה להרחיב את הפעילות העסקית הגלובלית של Winpac.
קבוצות הקטגוריות העיקריות המסופקות על ידי Winpac הן חד פעמיות, פריטי מלאי, מוצרי ניקוי, חומרים מתכלים רפואיים, מוצרי טואלטיקה, טיפול ביתי, טיפול אישי, מזון ומוצרי צריכה כלליים.
כוח הרכישה של Winpac מתורגם לכ- 5,000 מכולות 40HQ המיובאות מדי שנה.
חברות המובילות בכל מגזר (סופרמרקט וקמעונאות כללית, B2B, וסיטונאות), מפיצות מוצרים המסופקים על ידי Winpac, המקיפות כמעט 2,000 מוקדי מכירה. פתרונות פיתוח מוצרים, אריזה ועיצוב, ייבוא ומכירה ניתנים עבור מותגים בולטים וכן עבור מותגי מותג פרטי.
מיליוני שקלים מושקעים מדי שנה לפיתוח מוצרים חדשניים עבור לקוחות Winpac ולהתאמת קו הייצור לשימוש בלעדי במוצרים אלו.
בשנים האחרונות, Winpac הרחיבה את פעילותה ומייצאת ישירות מהמפעלים ללקוחות בארה"ב ואירופה.
ל-Winpac יש הסכמים אסטרטגיים בלעדיים עם מפעלים בסין, טורקיה, רחבי אירופה ומדינות אחרות. מטה החברה ממוקם בפתח תקווה, ישראל וישנם משרדי רכש, מחקר ופיתוח בשנגחאי, סין ואיסטנבול, טורקיה.
ערכי החברה של Winpac הם מקצועיות, נאמנות, הנעה עצמית ושקיפות עסקית. ערכים אלו מושגים באמצעות מערכות יחסים ושותפויות ארוכות טווח עם עובדיה, ספקיה ולקוחותיה.
Winpac מוסמכת IS09001 ומשרד הבריאות הישראלי ועומדת בכל דרישות הרגולציה המחייבות.